Telefon

+48 508 297 375

Email

andelu.poznan@gmail.com

PROCEDURA REKLAMACYJNA PRZYJĘTA DLA FIRMY
Andelu Jędrzej Wróblewski

§ 1 PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKA

  1. Uczestnik ma prawo oczekiwać, godnych warunków szkolenia.
  2. Uczestnik ma prawo oczekiwać, pełnej gotowości i przygotowania Trenerów do
    szkolenia.
  3. Uczestnik ma prawo oczekiwać, spełnienia założeń merytorycznych szkolenia.
  4. Uczestnik ma prawo oczekiwać, godnego traktowania podczas szkolenia.
  5. Uczestnik powinien, być zaangażowany w proces szkolenia.
  6. Uczestnik powinien, pojawić się w Sali szkoleniowej w wyznaczonym dniu i o
    wyznaczonej godzinie.
  7. Uczestnik powinien, wykonać wszystkie zadania przekazane przez
    Prowadzącego.
  8. W przypadku rażących niedbałości ze strony Organizatora, zarówno jeśli dotyczą
    kwestii merytorycznych jak i organizacyjnych, Uczestnik ma prawo złożyć
    reklamację.

§ 2 ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJI

  1. Reklamacja powinno zostać zgłoszona w formie pisemnej na adres mailowy:
    andelu.poznan@gmail.com
  2. Uczestnik może złożyć reklamację, nie później niż w terminie 7 dni od
    zakończenia szkolenia.
  3. Każda reklamacja zostaje rozpatrzona przez Organizatora w przeciągu 7 dni
    roboczych od daty jej wpłynięcia.
  4. W przypadku wpłynięcia reklamacji zaprzeczającej zapisom zawartym w
    umowie, bądź gdy wpłynie po terminie zawartym w punkcie 2, Organizator
    zastrzega sobie prawo do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.

§ 3 FORMY REKOMPENSATY

  1. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie przez Organizatora.
    Organizator, w przypadku uznania reklamacji za zasadną, przyjmuje następujące
    formy rekompensaty:
  • Zniżka w wysokości 15% na kolejne szkolenia Organizatora;
  • Bezpłatne powtórzenie udziału w szkoleniu;
  • Otrzymanie bezpłatnie materiałów edukacyjnych.

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W przypadku kwestii nieuregulowanych niniejszą procedurą, za przekładnię
prawa uznaje się regulowania Kodeksu Cywilnego.