ETYKIETA w Andelu:
W celu zapewnienia Państwu pełnego komfortu i odpoczynku stworzyłem listę zasad, które zebrałem w etykiecie Andelu. Będę wdzięczny za współpracę w ich przestrzeganiu.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania o wszystkich przewlekłych jednostkach chorobowych, na które choruje, tak aby Terapeuta mógł dobrać odpowiedni zabieg. Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika gabinetu o jakichkolwiek zmianach w jego stanie zdrowia.
- Proszę o przybycie ok. 5 minut przed rozpoczęciem zabiegu. Jest to czas zarezerwowany na przebranie się, konsultację, dobór zabiegu do potrzeb klienta. W przypadku spóźnienia się z winy Klienta, zabieg zostanie skrócony o czas spóźnienia, natomiast koszty zabiegu Klient pokrywa w całości. W przypadku opóźnienia wynikającego ze strony personelu gabinetu nie będzie to skutkowało skróceniem zabiegu.
- Dla komfortu Państwa proszę o wyciszenie telefonów komórkowych oraz przyciszone rozmowy.
- Polecam rezerwację zabiegów na kilka dni przed ich planowanym terminem.
- W przypadku przeziębienia, złego samopoczucia lub innej infekcji, proszę o odwołanie wizyty z uwagi na ryzyko zakażenia personelu – najwcześniej jak to możliwe.
- Klient ma prawo odwołać wizytę do godz. 19:00 dnia poprzedzającego wizytę.
- W przypadku odwołania lub przesunięcia terminu wizyty po godz. 19:00 dnia poprzedzającego umówiony wcześniej termin, skutkować będzie uregulowaniem płatności za zarezerwowany termin. Szanujmy swój czas i siebie nawzajem.
- Wszystkie zabiegi w Andelu są wykonywane tylko i wyłącznie osobom pełnoletnim. Nastolatki zapraszam do skorzystania z zabiegów w obecności ich opiekunów.
- W przypadku realizacji Bonu podarunkowego lub kuponu rabatowego prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym personelu.
- Zapisy na zabiegi w ramach Bonu podarunkowego należy zrealizować i całkowicie wykorzystać przed upływem terminu ważności Bonu.
Dziękuję i życzę niezwykłych doznań w Andelu.