PROCEDURA REKLAMACYJNA PRZYJĘTA DLA FIRMY
Andelu Jędrzej Wróblewski
§ 1 PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKA
- Uczestnik ma prawo oczekiwać, godnych warunków szkolenia.
- Uczestnik ma prawo oczekiwać, pełnej gotowości i przygotowania Trenerów do
szkolenia. - Uczestnik ma prawo oczekiwać, spełnienia założeń merytorycznych szkolenia.
- Uczestnik ma prawo oczekiwać, godnego traktowania podczas szkolenia.
- Uczestnik powinien, być zaangażowany w proces szkolenia.
- Uczestnik powinien, pojawić się w Sali szkoleniowej w wyznaczonym dniu i o
wyznaczonej godzinie. - Uczestnik powinien, wykonać wszystkie zadania przekazane przez
Prowadzącego. - W przypadku rażących niedbałości ze strony Organizatora, zarówno jeśli dotyczą
kwestii merytorycznych jak i organizacyjnych, Uczestnik ma prawo złożyć
reklamację.
§ 2 ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJI
- Reklamacja powinno zostać zgłoszona w formie pisemnej na adres mailowy:
andelu.poznan@gmail.com - Uczestnik może złożyć reklamację, nie później niż w terminie 7 dni od
zakończenia szkolenia. - Każda reklamacja zostaje rozpatrzona przez Organizatora w przeciągu 7 dni
roboczych od daty jej wpłynięcia. - W przypadku wpłynięcia reklamacji zaprzeczającej zapisom zawartym w
umowie, bądź gdy wpłynie po terminie zawartym w punkcie 2, Organizator
zastrzega sobie prawo do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.
§ 3 FORMY REKOMPENSATY
- Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie przez Organizatora.
Organizator, w przypadku uznania reklamacji za zasadną, przyjmuje następujące
formy rekompensaty:
- Zniżka w wysokości 15% na kolejne szkolenia Organizatora;
- Bezpłatne powtórzenie udziału w szkoleniu;
- Otrzymanie bezpłatnie materiałów edukacyjnych.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W przypadku kwestii nieuregulowanych niniejszą procedurą, za przekładnię
prawa uznaje się regulowania Kodeksu Cywilnego.